Followers

Jun 16, 2014

Knitting in public on the beach

This weekend we spent some time on the beach, I manage to knit one sleeve (in pink) Knittin in public day this year in France was at the same time as Father's day! Family time! Maybe next year I will organize knitting day in parc, maybe lol
Troche czasu w ten weekend spedzilsmy na plazy, lubimy jechac wczesnie rano kiedy przede wszystkim nie jest za goraco, i jak widac na zdjeciach na plazy jest prawie pusto! Udalo mi sie zrobic jeden rekaw sweterka, i nie wiem kiedy zrobie drugi choc to przeciez tylko chwilka :o)


Chlopcy za kilka dni skoncza dwa latka! Maja na sobie sweterki jakie im niedawno zrobilam, pokaze przody wkrotce. Postawilam na kolor szary. Idealny.


 Zdjecie z latawcem jest z okazji dnia dziecka (Francuzi nie obchodza), ja wybralam latawiec dla E., a maz wybral prezenty dla chlopcow, pilke nozna i ubranka pilkarskie, bez komentarza :o)
E. zrobila dla nas prezenty niespodzianki w przedszkolu, dla mnie szkatulke na bizuterie z okazji dnia mamy, a dla taty z okazji jego swieta bryloczek i laurke. Czerwiec to miesiac pelen piknikow i okazji do swietowania wspolnie, na szczescie pogoda sprzyja planom w plenerze.


Znalazlam w sieci te fotke, pokazalam E. i uslyszalam niezla bajeczke, jaka to jestem zabawna mama, ze pokolorowalam te owce, aby miec rozne kolory motkow dla niej i jej braciszkow na sweterki, ze najladniejsza jest fioletowa, rozowa i zolta...
a co Ty uslyszysz? :o)

6 comments:

  1. Niesamowite , że chłopaki mają już prawie dwa latka! Pamiętam jak niedawno się urodzili, czas jest jednak nieubłagany i po cudzych dzieciach widać jego upływ, zbyt szybki moim zdaniem:( Zdjęcia cudowne! Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzieki za komentarz, dzieki niemu moge zagladac do Ciebie!

      Delete
  2. Taką plażę to ja rozumiem :) Rany, zleciały te dwa lata jak mgnienie (Tobie pewnie nie :))) Mnie najbardziej się podoba ta miętowo-turkusowa. Serdecznosci.

    ReplyDelete
  3. Aż nie do wiary, że chłopcy już mają po dwa latka. Wydaje mi się, że tak niedawno się poznałyśmy, a to już tyle lat.
    Gorąco pozdrawiam całą Twoją rodzinkę.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.