Followers

Jul 19, 2013

Ksiazeczki dla przedszkolaka.

Kazdy z nas ma ulubione ksiazeczki z dziecinstwa, ja tez! teraz jest cala masa rzeczy nowych, jak wylowic te najciekawsze? Godne polecenia?
Najbardziej zadowolona jestem z tych dwoch prezentow od mojej mamy, moja czterolatka tez byla wniebowzieta (glownie o nia chodzi a nie o mnie rzecz jasna!), teraz sama 'czyta' ksiazeczke Agnieszki Chylinskiej swoim braciszkom. Zezia i Giler ma jednak ogromna wade! Za szybko sie konczy :o) mam nadzieje, ze bedzie ciag dalszy!
 Z kolei ksiazeczka Wakacje z Leosiem zacheca kolorowankami i nauka pisania pierwszych literek i liczb.
Polecam! A moze cos zasugerujecie?
******************

Have a look here as well if you don't know this place yet:
Przy okazji polecam ten blog pisany z poczuciem humoru (tylko po angielsku):
http://devonfinefibres.wordpress.com/
a w nim miedzy innymi:
Q: When is a Cashmere Goat Not a Cashmere Goat
Making Money from Cashmere Goats
“Will Expensive Wool be Itchy?”

4 comments:

  1. Kasiu, radziłabym zacząć od wierszyków, np. "Pan kotek był chory". Emilka szybko by się go nauczyła i gdybyś Ty przerywała czytanie, ona by kończyła. Potem oczywiście klasyka baśni, szkoda, że nie mieszkamy obok siebie, bo sprezentowałabym ci 10 pięknych książek pod wspólnym tytułem "Złota Encyklopedia Bajek".
    Chłopcom chyba książki obrazkowe z grubego kartonu, gdzie byłyby historyjki i chłopcy by musieli znajdować różne zwierzątka i jednocześnie mówili, jaki dźwięk wydaje konkretne zwierzątko.
    Po prosu napisałam Ci, co lubiły moje dzieci.
    Dobrze, że już myślisz o edukacji swoich słodkich pociech.
    Pozdrawiam słonecznie.

    ReplyDelete
  2. Aniu, ja te bajki mam od narodzin Emilki, i pana kotka i te pojedyncze po polsku :o) Chlopcy tez maja po Emilce takie rozne bajki gdzie strony maja kawalek np futerka, pazlotka, cos szelesci, cos jest jak papier scierny, ale i tak sa na etapie, ze zaraz wszystko laduje w ich buziach ;o) ot lobuzy, najlepsze dla nich teraz sa takie ksiazeczki gumowate co nawet w wannie moga przegladac podczas kapieli.

    ReplyDelete
  3. Kasiu, moje dzieci uwielbiaja wszelkie historyjki z kubusiem puchatkiem, moze powiedz co twoja corcia chetnie "czyta" po francusku, co tam dzieci lubia, pozdrawiam


    beata z krakowa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przyznam, ze z Kubusiem nic nie mam. Najdluzej widze, ze mala lubi ksiazeczki z T'choupim, nie wiem czy to jest w Polsce popularne i czy w ogole. A teraz zaczytana jest we wszelkich historyjkach o ksiezniczkach i serii Winx, wiek ma swoje gusta :o)

      Delete

Note: Only a member of this blog may post a comment.