Followers

Mar 27, 2011

Spring. Wiosennie.

Najpierw musze sie pochwalic, ze wygralam candy u Malgosi z Igraszek!

Piekny czerwony szal, ktory nazwalam Polem makowym. Dziekuje!!! U nas wiosna od dobrych kilku tygodni choc kaprsna pogoda w porownaniu do lat poprzednich. Ale jest spokojnie wiec nie narzekam, bo jak pomysle o tym co sie dzieje w Japonii czy Nowej Zelandii, u Libanczykow...


Poprzedni tydzien nawet nie wiem jak uplynal, nasza mala chorowala strasznie..., na szczescie wracamy juz do swiata zywych, a mnie naszlo na kilka spodnic, oczywiscie ta, ktora spodobala mi sie najbardziej okazuje sie najbardziej skomplikowana. Opis jest po angielsku, ale zwyczajnie cos robie zle. Moze wiecie czy ktos to juz robil i przetlumaczyl, moze jest gdzies na blogu? ot nadzieja matka glupich :o) jesli nie to sie poddam, w przeciwnym razie wiosna i lato przeminie zanim zrobie to dobrze!

8 comments:

  1. niestety nie pomogę, ale spódniczka urocza....dużo zdrówka życzę

    ReplyDelete
  2. Gratuluję wygranej, Małgosia robi piękne rzeczy:) a widoku kwitnących magnolii zazdroszczę, u nas jeszcze troche czasu upłynie zanim nacieszę nimi oczęta ...:)))

    ReplyDelete
  3. A w czym tkwi problem, co ci nie wychodzi. Jeszcze nie robiłam, ale pod wpływem twojego wpisu wyciągnęłam druty i zaraz spróbuję.

    ReplyDelete
  4. Piękna wiosna u Ciebie! A ze spódniczką nie poddawaj się!

    ReplyDelete
  5. to jak już rozgryziesz spódniczkę, to się pochwal! jakie kolory zrobisz? w pierwszej chwili myslałam, że ona jest szyta, z materiału...
    wspaniały szal wygrałaś - gratuluję :)
    wiosny już nie "zazdraszczam" - jak u Ciebie wszystko przekwitnie, to u nas się zacznie :D ;)

    ReplyDelete
  6. Wysłałam do ciebie wiadomośc na rav.

    ReplyDelete
  7. dzieki dziewczyny :o)
    Magda jak ja sie Tobie odwdziecze za podpowiedzi, a utknelam na samym poczatku, ja nie wiem jak ja czytalam ten opis!

    ReplyDelete
  8. Magnolie prześliczne. Maluszkowi życzę dużo zdrowia. Spódniczki wg mnie pogrubiają osobę noszącą.
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.