Followers

Jul 15, 2010

Knitting Betty!


Zauroczyl mnie ten sweterek i go wlasnie dziergam z bialej Sonaty. Ta biel troche mi "daje po oczach", jest jakas taka dziewicza? komunijna? ale potrzebuje czegos bialego wlasnie dla malej a nie kremowego. Wydaje mi sie, ze wzor troche jest inny od oryginalu, jaki mi wychodzi, ale mysle sobie, ze to dlatego, ze dziergam z innej wloczki i czasami tak bywa. Mam tylko nadzieje, ze nie wyjdzie z tego ostatecznie jakas ciezka zbroja :) Jak na razie podoba mi sie ta platanina, mialam co prawda w planach wydzierganie w bieli Joya (Kim H.), ale odpuszczam sobie. Bedzie biala Betty! i to wcale nie Ugly:) Zerknelam na ravelry na wykonania innych, i widac, ze niektorym wychodzi podobnie jak mi, zapewne dziergaly bardzo luzno... Projekt jest darmowy:
Betty Minisweater
by Hilary Smith Callis

I really like this pattern and i have the feeling it is a fast knit. Each time i have to finish I am telling myself that i will just do another one row and then i go :)
I am making pure white little cardi and can't wait to bind it off! Hope will be cute!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.